אחסון תכולת דירה

אחסון תכולת דירה זו המומחיות שלנו !
ביטוח תכולה במחסנים, גרירת ביטוח קיים, חוזה אחסון הוגן, טמפרטורה במחסן, לכלוך וניקיון, נגישות למחסנים, שמירה ואבטחה – פתרונות אחסנה הבחירה הנכונה שלכם!

שירות אחסון תכולת דירה בחברת פתרונות אחסנה?

חברת האחסון היא בעצם שירות אחסון בתשלום לבעיה זמנית כאשר החברה דואגת לך לפתרון אחסון בתנאים ובמקום כזה שלא יהיו לך דאגות או חששות ותוציא את כל חפציך שהם שלמים ותקינים.,שירות אחסון תכולת דירה בחברת פתרונות אחסנה במרכז כולל מגוון רב של יתרונות ובינהם:

חדרי אחסון ב40 שונים ,גישה יום יומית למתקן האחסנה נעילה במנעול פרטי שלכם שרות ויחס אדיב. סניפים בפתח תקווה ואשדוד.
ללקוחות שלנו שהפרטיות והדיסקרטיות חשובה להם, אחסון תכולת דירה הפתרון המושלם , בגישה לחפציך, מחסן אישי ופרטי הנעול על ידך ורק לך או לאנשים המורשים על ידך יש את המפתח למחסן. תקופת השכרת החדרים לא מוגבלת ועל פי רוב משולמת לפי חודש. נהוג שהשכרת החודש הראשון הינה תקופת מינימום ולפעמים אין אפשרות לקבל החזר כספי במידה ויצאתם באמצע החודש. אבל מהחודש השני החיוב אתם מחיובים באופן יחסי של החודש אם השתמשתם רק בשבוע החיוב על שבוע, מה חשוב לבדוק? שימו לב כי מקום פיראטי או ללא רישוי עסק (כגון אחסון תכולת דירה במושב או שטח חקלאי בשרון או בפריפריה) אינו מאושר ע"י העיריה או כיבוי האש ולכן חברות הביטוח לא יסכימו לבטח מבנה כזה מבנים חקלאים סובלים מטמפרטורה גבוה בגלל שכל המחסן בנוי פח איסכורית. מחסן לא מבודד משמעותו נזק לחפצים, אחד מסוגי התכולה הרגישים לחום הינו הריהוט, כאשר מאחסנים רהיטים בטמפ' גבוהות הצבע דוהה , הפורמייקה מתכופפת (לעיתים בשל העובדה שהדבק נמס). יש לחפש השכרת מחסנים עם בידוד בפני חום.
תנאי אחסון טובים, מבנה המחסן מבודד לחלוטין מחום, נגישות טובה למחסן ולחפצים בחדר, פרטיות מלאה ללקוחות האחסון, תנאי הביטוח כוללים כיסוי במקרים כגון שריפה, פריצה, נזקי טבע, רעידת אדמה. אם אין את אחד מהכיסויים הללו או יותר, כדאי לבטח ובמיוחד לא לוותר על כיסוי מפני שרפה. בפתרונות אחסנה במרכז אנו מאושרים ע"י כיבוי אש ומכון תקנים ואין כמובן כמו מראה עיניים בואו להתרשם חשוב מאוד. למרות שרוב הלקוחות צריכים השכרת מחסן לזמן מוגבל, ביטוח תכולת דירות או ציוד הוא נושא חשוב ויש להבין את סוג הביטוח ומה הוא מכסה.

כמה עולה אחסון תכולת דירה? והאם אני צריך להזמין הובלה בנפרד

אנו נשלח נציג שלנו ללא כל התחייבות מצדיכם להערכת נפח של אחסון תכולת הדירה והצעת מחיר להובלת הדירה.

טיפ שלנו לא כדאי לסגור הובלה על בסיס טלפוני חסכו לכם כאבי ראש ביום ההובלה. לפני שבוחרים חברת הובלה יש לבדוק אם הם מספקים קרטונים וחומרי אריזה לדירה שלכם, אם יש ביטוח על התכולה בזמן ההובלה מהדירה למחסן וחזרה לדירה, והאם החברה בעלת ניסיון בסידור תכולה בחדרים והם מכירים את תחום השכרת המחסנים (על מנת שידעו לסדר בצורה טובה. שימו לב שסידור נכון וקפדני של הדברים מפחית באופן ניכר את נפח החדר המוזמן ולפיכך יחסוך בעלות האחסנה, בשל העובדה שהתשלום עבור השכרת מחסן הוא נגזרת של נפח החפצים שאתה מביא לאחסון, יש משמעות גדולה מאוד לסידור התכולה. סידור נכון יחסוך בנפח ולכן יחסוך עלויות. חברת הובלה טובה היא בין השאר גם חברה שמסדרת את החפצים במקצועיות (ניתן לקבל המלצות מאתנו). מי שאחראי לסידור הדברים במחסן שלכם הוא בדרך כלל המוביל לכן החשיבות של מי שעושה את ההובלה היא כפולה: גם הובלה איכותית וגם החיסכון בתשלום על אחסנה . צריך לדעת שאחסנה בצורה צפופה חוסכת בנפח ומוזילה עלויות אך סידור באופן לא מקצועי יכול לגרום גם לנזקים שברים וקלקולים אם מנסים לדחוס משהו בכוח או לשים משהו בצורה לא זהירה, לכן מוביל עם ניסיון ומיומנות יחסוך לכם במחיר בלי לפגוע בתכולה בכל שאלה אשמח לייעץ 0523433844 . אחסון תכולת דירה , זה לא רק מקום אחסון…חברה מקצועית ואמינה המספקת שירותי אחסון דירות ,שרותי הובלה, מכירת חומרי אריזה ,יעוץ והצעת מחיר ללא כל התחייבות מצדיכם.

התקשרו אלינו וניתן לכם שירות אדיב ומקצועי נצלו את הידע שלנו כדי לאפשר לכם התאמת שירותי אחסנה אישיים ופתרונות אופטימאליים לפי הצורך האישי שלכם 036521617

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן