פתרונות אחסנה בשיפוץ דירה

 

פתרונות אחסנה במרכז.
פתרונות אחסנה באשדוד ופתח תקווה נקי וממוגן חדרים בכל גודל ולכל תקופה

אם אתה צריך לאחסן כמה קרטונים או את כל תכולת הדירה לנו כל פתרונות האחסנה  על מנת שבעלי המקצוע יוכלו לעבוד  בכל חללי הדירה ללא חשש מפגיעה ברהיטים והזזה של כל הרהיטים ממקום למקום ,בעיות של אבק ונזק למוצרי החשמל. אצלנו החפצים שלך ממוגנים ומאובטחים פתרונות אחסנה במרכז יכול להיות הפיתרון האידאלי כדי להקל על הלחץ בין להעביר ביית או פרויקט שיפוץ .

אפשר אחרת פתרונות אחסנה במרכז אחסנה של כל תכולת הדירה ,הצוותים שלנו יגיעו יארזו ויובילו את כל תכולת הדירה לאחסנה לכל זמן שנידרש .המחסנים שלנו בכל גודל ואנו מתאימים את גודל החדר בהתאם לנפח התכולה.

חלל הדירה נשאר ריק לשיפוצניקים מאוד נוח לעבוד והעבודה מתבצעת ביעילות אנו משקיעים כסף רב בשיפוץ הבית אם ניקח את סכום ההובלה ,אחסנה,חומרי האריזה,מדובר בסכום לא גדול אנו נשמח להגיע להצעת מחיר ללא כל התחיבות מצידכם .

אנו ממליצים להגיע ולהתרשם ממתקן האחסנה  החדיש בישראל .מבנה ממוגן נקי מחולק לחדרים ב40 גדלים שונים של נפח נעילה במנעול פרטי גישה נוחה לפריקה..

פתרונות אחסנה במרכז ממוקמים    ברח ז'בוטינסקי 92 בפתח תקווה.   ר"ח המתכת 46  אשדוד ומשרת את כל תושבי גוש דן והשפלה. בואו להתרשם אין כמו מראה עיניים.

פתרונות אחסנה במרכז
משפצים?נוסעים לחו"ל?מחסנים לכל תקופה נקי וממוגן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן