אחסון רהיטים לפני נסיעה לחול

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
  • מתכננים נסיעה לחול לפרק זמן ארוך, הדירה שלכם עמוסה בריהוט וציוד יקר שצברתם לאורך השנים ואתם מתלבטים מה לעשות איתו, המאמר הבא בדיוק בשבילכם.
    כל מה שרציתם לדעת על אחסון רהיטים לפני נסיעה לחול במאמר הבאלפניכם 5 רעיונות מה לעשות עם הריהוט שלכם לפני הנסיעה.
  1. מכירה של כל הציוד  – תעמידו את כל הריהוט למכירה , ספות ארונות, או ספריה עתיקה שקניתם בחנות יד שניה, את הכל תעמידו בחצר למכירה, כמובן שיש לזכור שבשביל שהמכירה תוכתר כהצלחה, יש לוודאי כי יש לכם חצר גדולה להצגת הרהיטים, להשקיע בפרסום וכמובן לתמחר מראש את כל הפריטים.
  2. לחפש מכר או חבר שמחזיק במחסן  – אחסון רהיטים אצל חברים יכול להיות פתרון נהדר, אם יש לכם חבר עם נחלה.  זה בדיוק הזמן לעשות כמה טלפונים ולהזכר בכל אותם חברים מהתיכון שגרים במושב בשפלה ואולי במקרה יש להם מחסן פנוי או מכולה ואלו ישמחו לאחסן עבורכם את הריהוט, כמובן שיש לקחת בחשבון שאם הציוד שלכם יקר ערך, אזי צריך לקחת בחשבון את איכות האיחסון, שמירת ריהוט בתוך מכולה קרה ורטובה יכול להיות עסק לא נעים.  אתם  יכולים להגיע אחרי שנתיים לדרוש את הריהוט ולגלות שלא רק אתם אהבתם אותו אלא גם פטריות, עכברושים ועוד.
  3. נעילת חדר בדירה – אם יש לכם פרטי ריהוט יקרים  ודירה גדולה, אפשר שתמצאו שוכר לדירה שישתמש רק בחלקה ואילו חדר אחד מראש יוגדר כחדר אחסנה של בעל הדירה, בחדר תשמרו את כלל החפצים והריהוט שצברתם, יש לקחת בחשבון שאם מדובר במעט פריטים, הפתרון של אחסון רהיטים בחדר סגור יכול להיות רעיון לא רע,  אך אם מדובר בכמות גדולה,  קשה יהיה  להכניס את כל הריהוט לתוך חלל אחד קטן וצר ומומלץ לחפש מקום איחסון אחר. כמו כן, אם הציוד שלכם יקר ערך ובהנחה והשוכרים שלכם אינם בני משפחה. להשאיר ציוד יקר ערך, בחדר סגור עם מפתח רגיל בלבד, זהו פתרון לא מומלץ
  4. "להשאיל לחברים"  – אם הציוד שלכם חשוב , תוכלו להשאיל את הפריטים לחברים, בני משפחה ומכרים. אם שולחן הקפה שלכם עלה 12000 ביריד עתיקות בשנה שעברה, אולי אם תשאילו אותם לחבר קרוב או בן משפחה, הוא יטפח אותו וישמור עליו כאילו היה השולחן שלו. כמובן שיש יתרונות בהשאלת הרהיטים, אלא שצריך לשנע כל פריט למקום אחר, לוודא שכולם באמת ישמרו על הציוד ובגדול לסמוך על הנס כי אין הבטחה לכלום. ובנוסף להכל, כשתחזרו תצטרכו להתחיל ללקט את כל הריהוט .
  5. אחסון רהיטים במחסן ייעודי – הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא אחסון ריהוט ותכולה במחסן ייעודי לאחסון תכולה. תוכלו להשכיר מחסן בהתאם לכמות הציוד. מובטחת לכם שמירה איכותית על הריהוט, אבטחה, הדברה וניקיון שאין שני להם.- יש לכם עדיין התלבטות?

מתכננים נסיעה לחול לטווח ארוך? זקוקים לשירותי איחסון רהיטים – תתקשרו.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן