פתרונות אחסנה באשדוד ופתח תקווה

חברת 'פתרונות אחסנה' מפעילה מרכזי אחסנה ומכירת קרטונים וציוד אריזה במרכז ובדרום הארץ, בימים אלו החברה עובדת להרחיב את פריסתה גם לאזור הצפון ולירושלים.
עם מעל ל-30 שנות ניסיון בתחומי ההובלה, האריזה והאחסנה החברה מפעילה מוקד ייעוץ טלפוני המסייע ללקוחות למצוא את בעלי המקצוע המתאימים להם ולהתכונן לפרויקט העברת הבית בצורה מיטבית.
אנו מזמינים אתכם להתקשר או לבוא ולהתרשם ממתקני האחסנה והחנות לחומרי האריזה והקרטונים .

סניף פתח תקווה

סניף פתח תקווה, רחוב ז'בוטינסקי 92. או חפש בwaze פתרונות אחסנה

סניף אשדוד, הכניסה הצפונית

סניף אשדוד, המתכת 46 אשדוד. או חפש בwaze הקרטוניה

 מדוע פתרונות אחסנה באשדוד?

בזכות הרצון המתמיד להשתפר ולהישאר חברה מובילה לאחסון תכולת דירות ומלאי פתחנו סניף נוסף המשרת את תושבי אשדוד והסביבה.

 

  • סניף אשדוד הוא מהמתקדמים בישראל. עם למעלה 2000 מטר של חדרי אחסנה  בארבעים גדלים שונים אנו יכולים להתאים לכם את חדר אחסנה בגודל המתאים לכם אתם נועלים את החדר במנעול פרטי שלכם הגישה למקום יום יומית והיחס והשרות באמת ללא תחרות ויצמן שמעון מהחלוצים של תחום אחסנה בארץ ישמח להעניק מניסיונו הרב ולתת לכם את השרות הטוב ביותר.
  • כל מתחמי האחסנה  שלנו פתח תקווה ואשדוד מחזיקים  ברישיונות הנדרשים להפעלת אחסנת תכולת דירות  לרבות אישור ממכבי האש. רשיון עסק כחוק.
  • הגנה הטובה ביותר לתכולת הדירה שלכם – מחסני פתרונות אחסנה באשדוד ממוגנים החל מחומה היקפית ומערכות אזעקה מצלמות ומוקד שמירה  .
  • הדברה – אנו מבצעים הדברה יזומה על מנת להבטיח סביבת אחסנה נקייה ובטוחה גם מהמזיקים הקטנים.
  • 40 גדלים של יחידות אחסנה החדרים מתחילים מיחידות של 10 מטר קוב ועד 56 מטר קו"ב כך שנוכל יחד להתאים לכם את הגודל המושלם .
  • אחסון תכולת דירה לכל תקופה משפצים ?או הקבלן מתעכב במסירת מפתח אתם יכולים לשכור חדר אחסנה לזמן קצר או ארוך גם למספר ימים  רק תבחרו. באפשרותנו לספק לכם שירותי אחסנה לכל פרק זמן.
  • פתרונות אחסנה באשדוד מאות לקוחות מרוצים יבטיחו לכם את השירות והיחס הטובים ביותר שניתן לקבל.

מחסנים להשכרה באשדוד

כאשר בוחרים מחסן לאחסון תכולת דירה, האיכות לא תמיד מספיקה – חשוב גם המיקום.

במתחם האחסון שבאשדוד ובפתח תקווה אתם יכולים להגיע החל מ 9.00 ועד ל-18:00 ובימי שיש עד השעה 13.00 ולאחר זיהוי ואימות, תוכלו לגשת ליחידת האחסון ולציוד שלכם.

בואו להתרשם ממתקני האחסנה שלנו

אבטחה והגנה – בראש ובראשונה, כולל מצלמות, מוקד שמירה אשר פעיל 24 שעות ביממה, מלבד זאת המתחמים מוגנים מפני שריפות באמצעות גלאי עשן ואמצעים לכיבוי אש.

ניקיון והדברה – המתחמים עוברים תהליך הדברה פנימי וחיצוני

אחסנה באשדוד

אשדוד היא עיר מרכזית   היא קרובה ונגישה הן למי שמגיע מאזור השפלה, תל אביב, ראשון לציון חולון ובת ים 15 דקות נסיעה מאוד נוח.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן